.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خرید خودرو با خرید آی پد فرق دارد

شمال نیوز: به طور طبیعی جوانان 16 تا 32 سال نسبت به سایر بازه های سنی علاقه زیادی به تماشای نمایشگاه های خودرو و خرید نشان می دهند اما معمولا مورد بی مهری نمایشگاه داران خودرو در آمریکا قرار می گیرند.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از اتوموتیو نیوز، بر خلاف اخباری که این روزها به گوش می رسد که نسل قرن 21 بیشتر به تکنولوژی و کامپیوتر و اینترنت علاقه  دارد و کمتر به سراغ خودرو می رود بر اساس مطالعات صورت گرفته ی اخیر خریداران 16 تا 32 سال بیشتر از نسل های گذشته از تماشای خودرو در نمایشگاه های فروش خودرو لذت می برند اما از سر و کله زدن با فروشندگان خودرو خوششان نمی آید.  
بر اساس همین مطالعه جوانان برای خرید خودرو به طور متوسط 3.1 نمایندگی یا نمایشگاه فروش خودرو را بازدید می کنند بعد خرید انجام می دهند. نسل قدیمی تر به طور متوسط به 2.5 نمایشگاه سر می زند. البته این استدلال هم درست است که خریداران مسن تر بر اساس تجربیات گذشته خود عمل می کنند و به سراغ نمایندگی هایی می روند که از آن نتیجه بهتری گرفته اند ضمن آن که صابون مسئولان فروش نمایشگاه داران قبلا به تن آنها خورده و اکنون می دانند که از فروشندگان خودرو باید چه انتظاری داشته باشند.
 همین مطالعه نشان داده است که نسل امروز قبل از رفتن به بازار، بررسی های زیادی را در فضای اینترنت انجام داده و با اطلاعات بهتری وارد بازار می شوند اما اکثر آنها بعد از خرید خودرو می گویند به احتمال زیاد از تعامل با مسئولان فروش نمایشگاه و نمایندگی خودرو پرهیز خواهند کرد.  
واقعیت این است که خرید خودرو هیچ شباهتی به خرید یک آیفون یا آی پد ندارد و باید این را در نظر داشت که  75 میلیون آمریکایی قرن بیست و یکی به حساب می آید و انتظاراتش با گذشته متفاوت است؛ با این اوصاف همین جمعیت در سال گذشته 25 درصد خودروهای نو را در آمریکا خریداری کرده است.  /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.